10 תשובות
מעלה.
מעלה
לי זה לא משנה
מעלה חד משמעית
מעלה
מעלה רק שמבאס כי אז אי אפשר לעשות סטוק
מעלה
לא הכי אכפת לי
בלי אינסטגרם בדכ מעלה אבל לא כ"כ משנה
בלי טיקטוק מעלה מאוד
בלי טיקטוק מעלה מאוד
מעלה
באותו הנושא: