10 תשובות
מעלה
לי זה לא משנה
מעלה חד משמעית
מעלה רק שמבאס כי אז אי אפשר לעשות סטוק
מעלה
לא הכי אכפת לי
בלי אינסטגרם בדכ מעלה אבל לא כ"כ משנה

בלי טיקטוק מעלה מאוד
מעלה