11 תשובות
לא. זה אומר שהוא חרמן עליך.
למרות שזו דיי תגובה ידועה שבנים מתחרמנים מהר וכמעט מכל דבר.
לא זה אומר שהוא חרמן עליך
אנונימי
לא, זה אומר שהוא נמשך אלייך חיצונית (בגוף).
לא תמיד
זה אומר שהוא חרמן עליך. לא אוהב אותך
לא בהכרח, זה אומר שהוא חרמן עליך.
מצטערת זה לא נעים, אבל זאת האמת.
כמו בפורנוגרפיה, הרי מי שרואה את זה לא באמת אוהב את מי ששם.
לאו דווקא. זה יכול לנבוע מחרמנות, שזה דבר טבעי אצל גברים.
שואל השאלה:
אז זה סתם? הוא לא יכול לאהוב אותי?..
אנונימי
זה קרה לי עם ידיד שלי:o
אבל הוא לא אהב אותי, הוא פשוט היה חרמן אז נראה לי שגם ככה זה אצלך חח:)
זה אומר שהוא חרמן עליך.. יכול להיות שהוא אם אוהב אותך אבל זה לא קשור