10 תשובות
כי לרוב יש להם דעות פרימיטיביות שפוגעות באוכלוסיות בחברה
כי להיות שמרן זה לרוב לא חכם
אני לא מוצאת את ההיגיון בזה
מה זה
אנונימית
בצדק,בדרך כלל קבוצות שמפיצות שנאה יקבלו שנאה בחזרה
לרוב הם קיצוניים עם דעות מוושנות שלא מתאימות לחברה ליברלית מתקדמת
פשוט כי זה יחסית קל לשנוא בגלל שדוחפים אנשים כמו צ'רלי קירק שאומר דברים הזוים (אפילו שהוא למען ישראל)
אנונימי
צרלי קירק בכלל הזייה,הוא אמר שהפלות זה יותר גרוע מהשואה
^^וואי צרלי קירק אדם מזעזע
פדחן שרב עם אנשים שלא יודעים להביע את עצמם כדי לצאת צודק
זה עניין של פוליטיקה.
שמרנות זה ערך פוליטי משמעותי, אבל הוא עדיין עומד בניגוד מרכזי לערכים אחרים כמו ליברליות או חופש.