11 תשובות
יש המון אלמנטים, לא יודעת איך להסביר במשפט אחד
אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אתה מוזמן לשלוח בפרטי, אני ממש אוהבת את המשחק
אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אתה מוזמן לשלוח בפרטי, אני ממש אוהבת את המשחק
שואל השאלה:
מה כאילו אפשר לעשות חוץ מדייג וחווה?
מה כאילו אפשר לעשות חוץ מדייג וחווה?
אנונימי
אני לא זוכרת בדיוק באיזה יום, משהו כמו ביום השישי למשחק, תקבל מכתב שהסירו איזה סלע ואז תוכל להתחיל להכנס למכרות ולהשיג משאבים ולהלחם במפלצות
ביום כלשהו גם יפתח לך ה community center ויהיו לך שם הרבה דברים שתצטרך לאסוף כדי לפתוח עוד אלמנטים
ואחרי שמסיימים עם זה, יש עוד המשך אבל לא אעשה ספויילרים
ביום כלשהו גם יפתח לך ה community center ויהיו לך שם הרבה דברים שתצטרך לאסוף כדי לפתוח עוד אלמנטים
ואחרי שמסיימים עם זה, יש עוד המשך אבל לא אעשה ספויילרים
תשחק תבין תוך כדי, אתה גם יכול לחפש סרטונים ביוטיוב.
זה משחק מאוד ארוך
זה משחק מאוד ארוך
אז הסרטונים שלו וכל פעם לחפש דברים בסטארדו ויקיפדיה שאומר לך איזה דמות נמצאת איפה באיזה שעה ביום ואיזה דברים כל דמות אוהבת וכו
שואל השאלה:
בעברית זה?
בעברית זה?
אנונימי
לא, אנגלית
שואל השאלה:
סבבה
תודה
סבבה
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
שיחקתי גם 10 דקות
אבל לא יודע איך דברים עובדים
שיחקתי גם 10 דקות
אבל לא יודע איך דברים עובדים
אנונימי
זה משחק שאתה מנהל חווה , שחקתי בזה 10 דקות
יש ערוץ יוטיוב שנקרא salmence והוא כזה אומר לך איזה מטרות כלליות צריך להשיג בכל עונה להתקדמות טובה. ממליצה להסתכל על הסרטונים שלו, ככה אני למדתי לשחק