8 תשובות
אחותי ממש אהבה ורוצה לשכנע אותי לראות
וואוו מושלםם מכורה אליו ראיתי 4 פעמים ברצף
סרט ממש חמוד, שירים פצצה
כאילו היו דברים שנראלי היה אפשר לשנות אבל כאילו בסדר חחח
וגם האנימציה נדירה!!! עאעעאאיא
וואלה לא היו ציפיות ראיתי משעמום סתם למשהו ברקע ודווקא אהבתי
Zy1
זה ממש קרינג אבל גם ממש טוב
זה היה ממש סבבה
אחותי שאוהבת קי פופ שכנעה אותי לראות
זה אחד הדברים הכי טובים שראיתי השנה
ואני לא אוהב קי פופ בכלל
אנונימי
סרט ממש ממש נחמד אבל הסוף קצת מאכזב לא אשקר