7 תשובות
7/10 זה המון חד משמעית
^^^ יכול להיות שהיא ביקשה שידרג אותה
אם יש לכם כימיה טובה ומשיכה הדדית בלי קשר למראה חיצוני אז אני לא רואה בעיה.
אנשים חייבים להפסיק לשים דגש על המראה החיצוני כשזה קשור לזוגיות..
אם יש לכם כימיה טובה ומשיכה הדדית בלי קשר למראה חיצוני אז אני לא רואה בעיה.
אנשים חייבים להפסיק לשים דגש על המראה החיצוני כשזה קשור לזוגיות..
אנונימי
לא הייתי יוצאת עם מישהו שמדרג אותי במספרים נקודה
אני טויסקסואל אבל אדמיין שזה סימולציה או משהו:
לא הייתי יוצאת עם מישהו שמדרג אנשים
לא הייתי יוצאת עם מישהו שמדרג אנשים
שואל השאלה:
היית ממשיכה לדבר איתו אבל? כאילו פרינדזון
יש לנו שיחות כל כך טובות
היית ממשיכה לדבר איתו אבל? כאילו פרינדזון
יש לנו שיחות כל כך טובות
אנונימית
לא שילך לקפוץ
מבין מה את אומרת ואני אפילו מסכים כי לתת לה הרגשה שאין יותר טובה ממנה זה חשוב, אבל להגיד לך את האמת זה סתם מעיד על חוסר ביטחון עצמי לדעתי.. לחשוב לעצמה את הסיטואציה שאולי הוא חושב על מישהי טובה יותר כי הוא דירג אותה במראה 7 ולא 10? זה פשוט מעיד על זוגיות לא בשלה
אם הוא רוצה להיות איתה בזוגיות בגלל מי שהיא אז הוא יישאר איתה ויקבל את כל החבילה, ואם היא מספיק סומכת עליו אז זה מה שהיא צריכה לצפות ממנו
אם הוא רוצה להיות איתה בזוגיות בגלל מי שהיא אז הוא יישאר איתה ויקבל את כל החבילה, ואם היא מספיק סומכת עליו אז זה מה שהיא צריכה לצפות ממנו
אנונימי