17 תשובות
שואל השאלה:
נכון אבל אם אני לא אקשיב אני מכירה את עצמי אני אעשה שטויות שאני ממש אתחרט עליהם אחר כך
נכון אבל אם אני לא אקשיב אני מכירה את עצמי אני אעשה שטויות שאני ממש אתחרט עליהם אחר כך
אם את מרגישה שלא להקשיב למוזיקה יסכן אותך, כדאי שתתיעצי עם רב בהקדם האפשרי לגבי האם מותר לך. בינתיים, לכי לישון.
אנונימי
אם להאזין למוזיקה עוזר לך ומונע ממך לעשות משהו ממש טיפשי אני חושבת שזה סבבה ועדיף שתתמקדי בבריאות הנפשית שלך
אני מבינה אותך גם לי ממש קשה לא לשמוע מוזיקה אבל תנסי בנתיים להתעסק בדברים אחרים..רק ליום אחד
שואל השאלה:
להתעסק המשהו אחר כמו מה?
להתעסק המשהו אחר כמו מה?
סרטים סדרות אם יש לך תחביבים
זה פשוט לתרץ לעצמך תירוצים כדי לגרום לבעיה להיראות כביכול בסדר.
זה כמו שאני כשאני אוכלת שוקולד אני מרגישה רע לגבי זה, אבל המוח שלי ממשיך לספק לי תירוצים למה זה "בסדר".
כי אני במחזור, כי מותר לי, כי למה לא, כי מי מחליט עליי.
מבינה?
זה כמו שאני כשאני אוכלת שוקולד אני מרגישה רע לגבי זה, אבל המוח שלי ממשיך לספק לי תירוצים למה זה "בסדר".
כי אני במחזור, כי מותר לי, כי למה לא, כי מי מחליט עליי.
מבינה?
שואל השאלה:
אבל סרטים וסדרות זה לא בערך כמו לשמוע שירים?
אבל סרטים וסדרות זה לא בערך כמו לשמוע שירים?
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה בסדר אבל אני לא מסוגלת להפסיק
אני לא חושבת שזה בסדר אבל אני לא מסוגלת להפסיק
זה פחות גרוע^^
שואל השאלה:
יש לך איזה סדרה או משהו להציע לי לראות?
יש לך איזה סדרה או משהו להציע לי לראות?
מה הסגנון שלך? אולי תשאלי כאן שאלה ויביאו לך המלצות
שואל השאלה:
אני ממש מנסה להבין מה ניסית לכתוב אבל זה מאוד מבלבל אותי, אם הגעת לבעייה האמיתית שיש אז אני אשמח לשמוע
אני ממש מנסה להבין מה ניסית לכתוב אבל זה מאוד מבלבל אותי, אם הגעת לבעייה האמיתית שיש אז אני אשמח לשמוע
אם את מרגישה רע לגבי זה, כדאי לך להפסיק להקשיב למוזיקה. המחשבה העמוקה הזאת והעצב זה חלק מהצום. תשעה באב הוא יום אבל ועצב.
אנונימי
את ממשיכה לתרץ לעצמך תירוצים כדי לנסות להעלים את התחושה הזו...
תנסי לחשוב עם עצמך מהי הבעיה האמיתית.
תנסי לחשוב עם עצמך מהי הבעיה האמיתית.
שואל השאלה:
האמת אני אוהבת כמעט הכל חוץ מסדרות אנימה או יותר מידי אימתי
האמת אני אוהבת כמעט הכל חוץ מסדרות אנימה או יותר מידי אימתי
עדיף גם לא לראות סרטים וסדרות מותר לראות דברים על השואה, השביעי לעשירי, על החורבן