6 תשובות
אני הייתי כותבת לו שאני בת 16 עם חבר שלא מעוניינת בו או 15 וחצי כדי להפחיד אותו עוד יותר
תחסמי
הוא בן 20 הוא לא אמור להתקרב לקטינות
תגידי לו שאת בת 16 ושאת לא מעוניינת, אם חוסמים/מסננים אותך זה לא תמיד הכי נעים ולא תמיד אפשר לדעת את הגיל האמנתי של הבן אדם (יש בנות 20 שנראות כמו בנות 16 והפוך ואותו דבר גם עם בנים כן) תחשבי היית במקומו לא היה נעים לך שהיו ישר חוסמים בלי להגיד אפילו למה
^מה, היא ילדה
תזרמי איתו זה רק ארבע שנים אם הוא חתיך בעינייך לכי על זה ואם זה לא מתאים לך תחסמי או תסנני כן
תחסמי, את לא חייבת לו שום דבר