3 תשובות
בטירונות לא , בסדיר תלוי בתפקיד
צארם אחד אבל זה תלוי בסיס יש מקומות שלא אכפת להם
אם אני לא טועה מותר רק צארמ אחד
אבל זה יותר בטירונות אני בכל התקופה הייתי בכלל עם 2 צמידים ומלא צארמים ולא אמרו לי כלום
אבל זה יותר בטירונות אני בכל התקופה הייתי בכלל עם 2 צמידים ומלא צארמים ולא אמרו לי כלום
באותו הנושא: