התחברות
הרשמה
איך לחלק את הגימלים שלי בחודש?
להוציא 2 בשבת ואז שבת אחרי לא להוציא ואז שבת אחרי להוציא עוד 2? (שבת אחרי אני סוגר והחודש מתאפס) או
להוציא כל שבת 1
1 באוגוסט 2025, 08:53
גימלים
חיילים
הוצאת גימלים
ביקור רופא
רופאים
2 תשובות
אם את רוצה להיות יותר סופ"שים בבית אז עדיף 2 בשבת, אם את רוצה לצאת יותר שבתות אז אחד כל פעם.
Kat
שואל השאלה:
אני סוגר 1 ל 4 שבועות
B
Bow_
באותו הנושא:
אם הלכתי פעמיים החודש לביקור רופא אבל לא קיבלתי אף גימלים. חסום לי הגימלים כי היו 2 ביקורים?או יכולה ללכת עוד פעם החודש
כמה זמן אחרי שהוצאתי גימלים אפשר להוציא שוב? אחרי החודש שהוצאתי או אחרי החודש שנגמר לי הגימלים?
ניצלתי את ה4 גימלים בחודש מביקורופא. אם אני מסיימת את הגימלים ועדיין מרגישה נורא ולא מסוגלת לחזור לבסיס, מה לעשות?
אם הוצאתי 4 גימלים בסוף חודש נובמבר, זה נחשב גימלים של נובמבר או דצמבר?אוכל להוציא עוד גימלים החודש?
גימלים מרופא יחידה זה יורד מהכמות של ה4 גימלים בחודש?
הגימלים מתאפסים כל תחילת חודש ?
מה תחשבו על משהו שכל חודש מנצל את כל הגימלים?
אם קיבלתי 3 גימלים מהקבן זה אומר שנשאר לי יום גימל אחד כל החודש או שימי הגימלים שמקבלים מביקור רופא שונה מהגימלים של קבן
גימלים שמקבלים מהיחידה נספרים ביחד עם הגימלים מביקור רופא? כלומר 6 גימלים בחודש , קיבלתי מהיחידה 3 אז זה לא כולל את
אני בחודש גימלים איזה צבע לק לעשות?
אם הוצאתי שתי גימלים אצל הרופא בבסיס שלי, ואפשר להוציא רק 4 גימלים בחודש זה אומר שנשאר לי רק עוד 2 גימלים שאני יכולה