8 תשובות
לא
לא לגיטימי לשים עם גרביים
כאילו נעלי טבע נאות כאלו?
סליידס או אצבע
מה אני רוסיה
שואל השאלה:
סליידס
אנונימי
טבע נאות? שמים עם גרביים ובלי אבל הולכים יותר עם גרביים כי אוהבים את זה ככה
מה הבעיה לשים בלי
תלוי כפכפי סלייד של נייק וכאלה אז רק גרביים כי אחרת הבוהן שלך יוצאת לעולם אבל כפכפי אצבע בלי גרביים זה פשוט לא נוח עם