4 תשובות
כל הכבוד חזק ואמץ
כי צה"ל זה כמו בעל מכה, לא משנה כמה הישגים יש לך, אתה עדיין אשם במשהו ואתה צריך לקבל מכות על זה
למה לסינים יש עיניים בצורת קו?
אנונימית
יעני בגלל "קשיחות" של הלוחם כי אתה קשוח אז אתה תקבל את זה, זה גם לא כזה נורא כי אחרי זה כבר יותר כיף גם זה כמו הדרך שלך לכומתה כאב רגעי, תהילה נצחית
באותו הנושא: