6 תשובות
כולם
ברו גילה את אמריקה
אכן, אך מי שמשלם דרך אפליקציה עם פרופיל נוער, נסיעה תעלה לו חצי - 4 שקלים. אני משלם דרך רב פס ואני נהנה.
לגבי העליית מחירים ל-9, היה אמור להעלות בחודש יוני האחרון אך במשרד התחבורה והאוצר הצליחו לדחות את זה לינואר 2026, כרגע בועדת הכלכלה בכנסת מנסים לדחות/לבטל את זה
לגבי העליית מחירים ל-9, היה אמור להעלות בחודש יוני האחרון אך במשרד התחבורה והאוצר הצליחו לדחות את זה לינואר 2026, כרגע בועדת הכלכלה בכנסת מנסים לדחות/לבטל את זה
אין לי ברירה, אבל אני מסכים שזאת גניבה
שואל השאלה:
ברו הייתה חיילת ולא שילמה נסיעות עד עכשיו^^
ברו הייתה חיילת ולא שילמה נסיעות עד עכשיו^^
אנונימית
יש 33% הנחה בחופשי חודשי לצעירים בגיל 18-27. בנוסף יש שנה חינם למשתחררים מהצבא במשך שנה
באותו הנושא: