4 תשובות
מה פתאום אחי זה רק דייט שני לא מזמן אתה הכרת אותה זה נורמאלי שלא תביא לה פרח על הפעם השנייה.לאט לאט
מה זה שכחתי? מביאים פרח כי רוצים, אין חובה לזה.
אז לא נשמע הגיוני
לא אין סיכוי
אנונימי
דייט שני נתתי לה שוקולד היא דחתה את זה ואז נפרדתי ממנה בטלפון
אנונימי