11 תשובות
כאן לפרוק
שואל השאלה:
^
לא ציפיתי, עזרת לי, תודה.
שואל השאלה:
^סומכת עלייך
תכתבי לי בפרטי אעודד אותך אם תרצי לפרוק מוזמנת 3>
שואל השאלה:
^גם אני רוצה
את לא בדיכאון
הכל יהיה בסדר
תסמכי עליי
באלי להיות חברה שלך :(
slytherin girl היקרה,

קראתי את הפוסט שלך עכשיו ואני מקווה שאת בטוב. עולה ממה שכתבת שאת עוברת תקופה עמוסה ומאתגרת, כתבת שאת מרגישה שאת מרגישה שאת מאכזבת את כולם ושגם חווית פרידה מבן הזוג שלך.

יכולה רק לדמיין עד כמה זה לא פשוט שהמציאות סוגרת לאט לאט, עד כמה זה לא פשוט להחזיק את התחושה שאת מאכזבת ושמאוד קשה למצוא בכל החושך נקודה של אור ומישהו להישען עליו כשקשה מבפנים לעבור את היום ולהתמודד ולהחזיק בתחושות לא פשוטות כלפיי עצמך.

עצם זה שכתבת את הפוסט במרחב ושיתפת בתחושות שלך זה צעד אמיץ ולא ברור מאליו ומעיד אולי על הרצון שלך ועל הצורך לקבל עזרה ותמיכה. אם יש אדם קרוב שנמצא בסביבתך שאת יכולה לסמוך עליו אולי השיתוף בתחושות וברשות שלך יוכלו לעזור לך ובעיקר לא תצטרכי להחזיק את המשא הזה לבד.

יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר אם תרצי להמשיך ולשתף בתחושותייך במרחב בטוח ולא שיפוטי את מוזמנת לפנות אלינו בצ'אט האנונימי בווצאפ: 0559571399

שולחת לך חיבוק והמון כוחות וחיזוקים
אל תישארי עם זה לבד
שלך
מתנדבת סה"ר
היי רק רוצה להגיד שאני פה בשבילך ואני יותר מאשמח אם תכתבי לי ותפרקי כל מה שיושב עלייך אני כאן להכל !❤
יאיי אז אני רושמת לך