6 תשובות
לכי לרופא ומהר..
תתארי איך את מרגישה ולמה את חושבת שמתחילה לך הפרעת אכילה.
אולי אני אוכל לעזור
להתייעץ עם רופא או אדם שמבין בזה
הייתי ממליצה ישירות להתוודות בפני גורם מבוגר שבאמת יכול לעזור. הורים, פסיכולוג, מרפאה.
אחרת את תשקעי. אני לא סיפרתי, וזה רק הידרדר, אני עדיין שם ואני עדיין מתחרטת.
את עוד יכולה להינצל.
בהצלחה.
עדיף שתפעלי מיידית, ותזכרי שאת תמיד יפה..:-)
תגידי למישהו שיוכל לעזור לך, רק תעשי את זה מהר לפני שזה יהיה מאוחר מידי:\
מתוקה- כל הכבוד ששמת לב! ועכשיו, עוד שבוע מתחילים הלימודים ככה שאם לא נעים לך לגשת לאמא או לאבא- תיגשי ליועצת ותספרי לה. חשוב שתעשי את זה כמה שיותר מהר כדי שיטפלו בזה כמה שיותר מהר לפני שתעברי את נקודת האל חזור..
בבקשה מתוקה, אלו הם החיים שלך שאנחנו מדברות עליהם כאן.. תעצרי את זה כל עוד את יכולה. גשי כמה שיותר מהר ולכו למרפאה להפרעות אכילה.