12 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה סתם בצחוק
אנונימית
לגיטימי ביותר, אני ממליצה לך לכבד את חבר שלך ולבקש מחבר הכי טוב שלך לשנות את השם.
לגיטימי ביותר, אני ממליצה לך לכבד את חבר שלך ולבקש מחבר הכי טוב שלך לשנות את השם.
לגיטימי שהוא מתעצבן
קנאי
כן ברור שזה לגטימי זה כאילו אני אקרא לחברה הכי טובה שלי של חברה שלי כוסית מוות בוואצאפ
זה לא בסדר אם את ידעת מזה זה אפילו יותר לא בסדר.
הגיוני שזה יעורר קנאה אצל חלק מהאנשים
תשמעי כאילו ברור שזה בצחוק אבל זה בסוף לא מכבד תבן אדם כשיש מצב של זוגיות צריך לעשות הפרדה מסויימצ הוא לא ביקש ממך לנתק קשר אבל השם מפריע ןזה מובן
שואל השאלה:
למה שהוא יתעצבן זה ממש בסדר
אנונימית
גם אם זה בצחוק וגם אם זה לא, חבר שלך מבקש שתורידי אז תכבדי אותו אם את אוהבת אותו...
זה לא בסדר וזה שאת חושבת שזה בסדר זה עוד יותר גרוע, זה לא ממקום של קנאה או כלא, חבר שלך אומר שזה מפריע לו את יכולה לכבד, אם חברה הכי טובה שלו הייתה קוראת כוכב הפורנו שלי מה היית חושבת?
אנונימי
לגיטימי
אם זה חברה אז דבר אחר, אבל בן אחר שיקרא לך ככה? לגמרי לגיטימי הכעס שלו
צחוק צחוק אבל קצת טאקט