4 תשובות
קח רכב הנעה אחורית ותחפש אם מישהו עשה tune לדריפטים, אבל המשחק בכללי לא מציאותי, אם אתה רוצה דריפטים יש משחקים יותר טובים
בעקרון
צריך ללכת להגדרות וצריך להוריד את הtraction control ובדרך כלל תרצה לקחת רכב הנעה אחורית, אבל כמו שהבחור האחר אמר זה לא משחק טוב לדריפטים
צריך ללכת להגדרות וצריך להוריד את הtraction control ובדרך כלל תרצה לקחת רכב הנעה אחורית, אבל כמו שהבחור האחר אמר זה לא משחק טוב לדריפטים
שואל השאלה:
עשיתי rwd להנעה אחורית ושיפרתי את המנוע עד הסוף עשיתי דפרנציאל דריפט וצמיגים של דריפט ועדיין לא מצליח לעשות דריפטים כמעט והרטע שמבחינת הטכניקה אני יודע לעשות גם בלי קשר לדריפטים אני מנסה לעשות פניות במהירות בכביש הרכב פשוט לא מזתובב כאילו ההגה בקושי מסובב את הגלגלים גם אם אני מסובב עד הסוף את ההגה במהירות גבוה משהו מוזר
עשיתי rwd להנעה אחורית ושיפרתי את המנוע עד הסוף עשיתי דפרנציאל דריפט וצמיגים של דריפט ועדיין לא מצליח לעשות דריפטים כמעט והרטע שמבחינת הטכניקה אני יודע לעשות גם בלי קשר לדריפטים אני מנסה לעשות פניות במהירות בכביש הרכב פשוט לא מזתובב כאילו ההגה בקושי מסובב את הגלגלים גם אם אני מסובב עד הסוף את ההגה במהירות גבוה משהו מוזר
אנונימי
יש הרבה יותר מזה, יש יחס משקל, גובה מתלים, מלא דברים אחרים, עדיף למצוא משהו מוכן מהcommunity