8 תשובות
תותח אני אה?
אני גאה בך fishking אבל לא אמרת לפני כמה זמן שהדפר שלך 70 או משהו או שאני מתבלבל במישהו אחר
שואל השאלה:
אז ככה או ככה אני אצטרך לעשות יום המאה או שלהתחיל לחפור להם ולהתקשר עד שיביאו לי?
אנונימית
נכון חחח
כל השנה הייתי בפחדים שלא יתנו לי לעשות חוזר, אבל בבחינה הקודמת ממש לא הייתי מוכן בכלל ולא התכוננתי אז הסברתי להם במכתב לפני חודש ולפני איזה שבועיים נבחנתי שוב ובום
שואל השאלה:
איך נתנו לך לעשות חוזר???
אנונימית
הייתי באותה סיטואציה, אז אחרי בערך 5 חודשים אחרי יום המאה עשיתי חוזר וקיבלתי 80
כן קודם צריך יום המאה ואז דפר חוזר תתכונני לזה טוב עצם זה שעשית דפר כבר זה כבר יהיה לך קל יותר פעם הבאה