23 תשובות
אין לי מושג
מכיוון שלא כולם מאמינים בתנך ולכן מבחינתם זה כמו ללמוד על הקוסם מארץ עוץ שבע שנים לבגרות.
אני חושבת שלא ממש נגד פשוט זה לא משהו שיעזור לנו בעתיד מעדיפה שילמדו אתנו כלכלה וכזה שיעור תנך לגמרי מספיק
שואל השאלה:
^^גם לא כולם מאמינים בפיזיקה וביולוגיה זה אומר שלא צריך ללמוד את זה?
^אתה מערבב אמונה עם מדע, אין קשר בין הדברים (תרתי משמע).
ומי שלא מאמין בפיזיקה וביולוגיה לא לוקח את הילדים שלו לבית הספר בכל מקרה.
שואל השאלה:
^^^ למה את חושבת שזה לא יעזור בעתיד? דווקא מהתנך באים כל הערכים שלנו וזו גם ההיסטוריה שלנו בתור עם ישראל
שואל השאלה:
^^לא רלוונטי מה זה מה יש אנשים שמאמינים במה שהם רוצים אבל זה לא באמת רלוונטי בסופו של דבר. וגם יש חוק חינוך חובה אז מה שאתה אומר לא רלוונטי
איך בדיוק עם תנך פתוח חשבון בנק ותרוויח כסף זה ופה והכל אםשר ללמוד את זה אבל בגבול השעות שיש עכשיו מספיקות לגמרי
שאלת שאלה, קיבלת תגובה. תפסיק להתנצח איתי, אני לא חייב להסכים איתך.
שואל השאלה:
^^אני יכול גם לשאול אותך איך של"ח או פיזיקה או מתמטיקה יעזרו לך לפתוח חשבון בנק ולקבל הלוואה ככה שהבאת דוגמא לא נכונה
שואל השאלה:
^^אבל התגובה שלך לא עונה על השאלה
התגובה הראשונה עונה על השאלה והשנייה על השאלה שכתבת בתגובות.
אמונה ומדע הם דברים שונים, דבר שיש לו הוכחות והכרחי לחיינו חשוב ללמוד.
שואל השאלה:
^^לפי התשובות שלו אפשר להבין שהתשובה שלו זה כן
^^^^^צודק זו בדיוק הבעיה מערכת החינוך נותנת לנו בקושי דברים שמלמדים אותנו באמת איך להתמודד בחיים אבל עוד שעות תנך ממש לא יעזרו לזה ונקבל רק סלידה מהדעצ מכמות השעות שאנחנו לומדים את זה
^^לא, אני חושב שיש להם ערך.
אתם מגיעים ממקום של מאמינים ולא מסוגלים להבין שיש כאלו שלא מאמינים. לא אמרתי מה צריך ומה לא, אלא את דעתי לגבי השאלה.
שואל השאלה:
גם בתנך אבל יש אפילו יותר ערך ויותר מוסר כי הוא מקור הערך והמוסר. יכול להיות שלא קראת את התנ"ך ובגלל זה אתה לא יודע אבל אם אתה בא להגיד שבתנ"ך אין ערכים והכל זה סתם "אמונה" אתה טועה
^אני בא מבית חרדי, חזרתי בשאלה. לא אמרתי שבתנך אין ערכים, אמרתי דעה של אנשים מסוימים שאפילו לא כתבתי אם היא שלי.
שוב, לא מבין למה אתה יוצא עליי כשאני סך הכל עונה על השאלה ששאלת.
מכאן אפסיק לענות.
שואל השאלה:
זה שאני אומר לך שאתה טועה לא אומר שאני יוצא עליך זה פשוט אומר שאתה טועה
לי אישית זה לא גרם להתחבר יותר ליהדות.. רק לריחוק אם כבר, אם לא גדלת בסביבה מאמינה ומתחילים לספר לך את כל הסיפורים ואז בוחנים אותך בסוף, אני לא חושב שזה יגרום לך להאמין יותר, לפחות הנסיונות להסביר את כל הסיפורים קצת דיברו אליי. לי אישית היה אנטי למקצוע הזה כשהייתי בתיכון כי חשבתי שזה בזבוז זמן להשקיע כל כך הרבה שעות מהשבוע שלי עבור זה. המערכת שעות שלי גם ככה הייתה די עמוסה אז זה סתם הקשה עליי יותר וגרם לי למרירות לגבי כל העניין. אני אתאיסט היום למען הסר ספק.
אנונימי
אנשים חושבים שלהתחבר ליהדות ולשורשים שלנו זה הדתה
שנאת היהדות
כי הפרדת דת ממדינה
תאמין לי אני לומדת יותר מידי תנך
התעייפתי המקצוע הזה הם פשוט מפציצים עם החומר הזה
אני באולפנה