11 תשובות
ממש לא
אני הייתי נפרדת בכנות
הגיוני שיפגע בך
כן
אנונימית
את לא מגזימה, דברי איתו על זה.
לא. הייתי גם נעלבת
ממש לא את צריכה מישהו יותר רציני ולא אחד שחושב שהוא חיי בסרט כחול
שואל השאלה:
דיברתי איתו והוא התנצל והבין למה נפגעתי אבל זה יושב עלי ברמות, הוא רוצה להזמין לנו סופש בחול (בלי קשר, אולי קצת) ואני לא מרגישה שבא לי להיות כם בגד ים לידו
אנונימית
^אל תעשי משהו שאת לא רוצה את לא חייבת כלום לאףאחד תעשי רק מה שאת מרגישה לנכון
זה שהוא עשה לייק לכוכבת אונלי זה נורא מטומטם ואפילו התנהגות מגעילה אבל איך זה קשור אלייך? הוא יחליף אותך בכוכבת אונלי? או שאולי בגלל שיש לה גוף פצצה או משהו כזה ואת לא מתחרה בה מבחינה חיצונית אז את חושבת שאת לא מספיק בשבילו? אז זהו שאת טועה כי אם הוא איתך כנראה שהוא מאוהב בך ונמשך אלייך חיצונית ופנימית אין לך מה להיות בחוסר ביטחון יופי זה דבר שלא נשאר
יופי זה רק כרטיס ביקור בסוף מתאהבים בבן אדם עצמו