8 תשובות
אם את 18 אין בעיה
שואל השאלה:
הגיוס של התפקיד שאני רוצה ב20.11 וב15.11 אני 18 אז זה סבבה
פשוט אם יתנו לי את זה ספיציפית
אנונימית
דברי עם מיטב
אנונימית
תנסי מה יש להפסיד
שואל השאלה:
כן חחח
אנונימית
בנובמבר את כבר מעל 18?
שווה ניסיון תמיד אפשר לבדוק
יואוו אני גם ב15/11!!
את 2007?