8 תשובות
אם את 18 אין בעיה
שואל השאלה:
הגיוס של התפקיד שאני רוצה ב20.11 וב15.11 אני 18 אז זה סבבה
פשוט אם יתנו לי את זה ספיציפית
הגיוס של התפקיד שאני רוצה ב20.11 וב15.11 אני 18 אז זה סבבה
פשוט אם יתנו לי את זה ספיציפית
אנונימית
דברי עם מיטב
אנונימית
תנסי מה יש להפסיד
שואל השאלה:
כן חחח
כן חחח
אנונימית
בנובמבר את כבר מעל 18?
שווה ניסיון תמיד אפשר לבדוק
יואוו אני גם ב15/11!!
את 2007?
את 2007?
באותו הנושא: