4 תשובות
כי בסופו של דבר זה פוגע בה והורס אותה
הורסת לעצמה
היא סתם נהייתה אובססיבית שכבר לא כיף לצפות בה זה הכל
היא תצא משם ותסתכל על עצמה ותתבייש ותשנה את זה בה
בסוף אי אפשר להאשים אותה הבחורה התאהבה
אנונימי
היא מקנאה בכל אשה שנושמת ליד ארז גם בתהילה
אנונימי