11 תשובות
כי בילדות הם רצו להיות כלב
אפשר גם כלב טוב שיקפצו ליליליל
יש לך בעיה איתי אע?
קראי לי ככה ואני אגיד לך למה
מה הבעיה תירגעי ומהר
שואל השאלה:
מחחחחחחח אויש
מחחחחחחח אויש
אנונימית
פמבוייז
יש כמה סיבות שבנים יכולים לאהוב שמישהו קורא להם "good boy", וזה יכול להיות קשור גם לרגש, גם לפסיכולוגיה וגם לדינמיקה בין אנשים.
1. תחושת קבלה ואישור
כמו אצל כולם גם בנים רוצים להרגיש שמעריכים אותם. כשאומרים להם "good boy", זה כמו לקבל אישור שהם עשו משהו נכון, שמישהו ראה אותם, וזה נותן תחושת ביטחון עצמי וערך.
2. דינמיקה רגשית או אינטימית
במערכות יחסים (לפעמים גם רומנטיות או מיניות), יש אנשים שנהנים מתפקידים מסוימים כמו להיות ה"מוביל" או ה"נשלט". הביטוי הזה, "good boy", לפעמים חלק מדינמיקה שבה הבן מרגיש מוגן, מוערך או אפילו "נשלט" בצורה חיובית ובטוחה. זה נותן לו תחושת שחרור מהצורך להיות כל הזמן בשליטה.
3. נוסטלגיה או רוך
חלק מהבנים גדלו על זה שהורים או מבוגרים אמרו להם "כל הכבוד" או "ילד טוב", אז כשמישהי אומרת להם את זה, זה מזכיר להם משהו נעים, בטוח, חם. מין רוך כזה שבחיים הבוגרים לפעמים חסר.
4. שבירת דימוי גברי
החברה לפעמים לוחצת על בנים להיות "קשוחים", "קולים", בלי רגשות. כשמישהו קורא להם "good boy", זה שובר את הדימוי הזה ונותן להם רגע להיות פשוט אנושיים, רגישים, לא חייבים לשחק תפקיד גברי.
בקיצור זה פשוט גורם להם להרגיש טוב, מובן, מוערך, אהוב וזה לא שונה בהרבה מזה שבנות אוהבות שמחמיאים להן או מראים להן שהן עושות משהו נכון. רק שזה בא בצורה אחרת.
1. תחושת קבלה ואישור
כמו אצל כולם גם בנים רוצים להרגיש שמעריכים אותם. כשאומרים להם "good boy", זה כמו לקבל אישור שהם עשו משהו נכון, שמישהו ראה אותם, וזה נותן תחושת ביטחון עצמי וערך.
2. דינמיקה רגשית או אינטימית
במערכות יחסים (לפעמים גם רומנטיות או מיניות), יש אנשים שנהנים מתפקידים מסוימים כמו להיות ה"מוביל" או ה"נשלט". הביטוי הזה, "good boy", לפעמים חלק מדינמיקה שבה הבן מרגיש מוגן, מוערך או אפילו "נשלט" בצורה חיובית ובטוחה. זה נותן לו תחושת שחרור מהצורך להיות כל הזמן בשליטה.
3. נוסטלגיה או רוך
חלק מהבנים גדלו על זה שהורים או מבוגרים אמרו להם "כל הכבוד" או "ילד טוב", אז כשמישהי אומרת להם את זה, זה מזכיר להם משהו נעים, בטוח, חם. מין רוך כזה שבחיים הבוגרים לפעמים חסר.
4. שבירת דימוי גברי
החברה לפעמים לוחצת על בנים להיות "קשוחים", "קולים", בלי רגשות. כשמישהו קורא להם "good boy", זה שובר את הדימוי הזה ונותן להם רגע להיות פשוט אנושיים, רגישים, לא חייבים לשחק תפקיד גברי.
בקיצור זה פשוט גורם להם להרגיש טוב, מובן, מוערך, אהוב וזה לא שונה בהרבה מזה שבנות אוהבות שמחמיאים להן או מראים להן שהן עושות משהו נכון. רק שזה בא בצורה אחרת.
איי לאט, על מה יש לחפור לעזאזל
מה זה המגילה הזאת בהצלחה לקרוא בנים
שואל השאלה:
קיצור נשלטים
קיצור נשלטים
אנונימית
באותו הנושא: