5 תשובות
לדעתי לנובו 14 אינץ' יותר משתלם אם זה ללימודים רציניים.
שואל השאלה:
יש לי בבית לנובו 15.6 בלי מסך מגע
יש לי בבית לנובו 15.6 בלי מסך מגע
אנונימית
מחשב
אייפד לא באמת מספיק נוח לצורכי לימודים, מניסיון אישי
אייפד לא באמת מספיק נוח לצורכי לימודים, מניסיון אישי
אני חושבת שאם יש לך בבית כבר מחשב זה מיותר לקנות עוד אחד.
מניסיון אישי, אני משתמשת באייפד וזה נוח מאוד לשימוש.
מניסיון אישי, אני משתמשת באייפד וזה נוח מאוד לשימוש.
שואל השאלה:
המחשב שיש לי גדול יהיה קשה
המחשב שיש לי גדול יהיה קשה
אנונימית
באותו הנושא: