7 תשובות
לא משדרים שם הכל , משדרים מה שיביא רייטינג , אני חושבת שיש לה שליטה על אם היא רוצה להישאר שם או לא , ואם היא בוחרת להישאר כנראה שלא כזה נורא לה שם
שואל השאלה:
פיזית רואים שהיא מתה לצאת משם
אנונימית
huge news for the unemployed
היא לא רעה לפעמים, היא פשוט נתנה מראה אחר לאופי שלה בטיקטוק ומה שגרם בעצם לאנשים לאהוב אותה אבל קיבלו הלם שראו את ההתנהגות האמיתית שלה במציאות
היא מודעת לכל דבר ולכל מעשה שהיא עושה שם, היא לא ילדה קטנה היא בת 19
^בנינו בת 19 זה כן ילדה קטנה
^בנינו היא לא טיפשה
ו19 שנים לפתח עמוד שדרה ומודעות זה המון זמן
^בלאד היא כן טיפשה... אדם אינטיליגנטי אחד אין בבית הזה, גם לא חצי.
19 שנים לאדם טיפש עוברות בצ'יק