11 תשובות
משדרים אני עכשיו רואה לייב
אנונימי
מי עוזב?
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה ברור אבל באלי לראות את הבית אחרי זה כאילו הם עדיין ידברו על זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא משדרים מה אתה משקר
אנונימית
שואל השאלה:
נתנאל
אנונימית
אמאלה מה
למה
אנונימית
אני חושבצ שלא ממש מותר להם לדבר על עזיבוצ של דיירים
למה נתנאל עזב
אנונימי
לפחות עוד שעה
לא יראו בשידור חי את התגובות לדעתי הם ישאירו את זה לפרק
נראלי עוד הרבה זמן יחזירו רק שהם ישנו כבר