התחברות
הרשמה
אם סימנתי בשאלון העדפות 4 ללוחמה אז יתנו לי ציון לוחמות או שלא?
24 ביולי 2025, 23:30
גיוס
תפקידים
שאלון העדפות
לוחמות
מנילה
3 תשובות
כן כנראה
Artemis
אם גם תבקשי בפנייה ויש לך פרופיל מתאים אז אין סיבה שלא
אנונימי
כן
D
Daenerys
באותו הנושא:
אם בשאלון העדפות עשיתי חמש ללוחמה מתי אקבל מיון לוחמות?
צריכה למלא שאלון העדפות ללוחמה, מתלבטת מה לסמן בתור האופציה השלישית - לוחמת תותחנים או הגנה אווירית?
סימנתי בשאלון העדפות לוחמה תפקיד בעדיפות ראשונה ועכשיו אני רוצה לשנות את זה לתפקיד אחר
למה קיבלתי מיון ללוחם חוד ימי אם סימנתי 1 בשאלון העדפות?
אם אני מדרגת בשאלון העדפות 3 על לוחמת מה הסיכויים שישבצו אותי ללוחמה?
איך סימנתי את השאלון העדפות סימנתי יותר מידי דברים נמוך מידי?
יש לי פרופיל 97 והתאמה גבוהה ללוחמה למה לא קיבלתי בשאלון העדפות לוחמה חוץ ממגב?
לא נפתח לי אשכול לוחמה בשאלון העדפות ויש לי נתונים קרביים, למה?
למה אחרי שמילאתי שאלון העדפות זה לא פתח לי שאלון דירוג אם אני רוצה תפקידי לוחמה?
יש לי פרופיל 82 ולא קיבלתי בשאלון העדפות אשכול לוחמה, מישהו יודע למה?
מי שהייתה במיון לוחמות, איזה עוד תפקידים יש בשאלון העדפות ששולחים אחרי המיון לוחמות?