3 תשובות
כן, בגיל 8 אובחנתי עם זה. מה עושים עם זה? ממשיכים בחיים כרגיל. זה לא מחלה כמו שמנסים לגרום לזה להיראות. זה יכול להיות כלי מאוד פסיכי להתפתחות אישית אם משתמשים בו נכון.
4AM
כן
יש תרופות לזה (למרות שאני לא ממליץ על התרופות)