3 תשובות
כן, בגיל 8 אובחנתי עם זה. מה עושים עם זה? ממשיכים בחיים כרגיל. זה לא מחלה כמו שמנסים לגרום לזה להיראות. זה יכול להיות כלי מאוד פסיכי להתפתחות אישית אם משתמשים בו נכון.
כן
יש תרופות לזה (למרות שאני לא ממליץ על התרופות)
יש תרופות לזה (למרות שאני לא ממליץ על התרופות)
תרופות