3 תשובות
ממליצה לא לקחת תרופה ממשפחת האיבופרופן- אדוויל/נורופן... היה לא מזמן מקרה של ילדה שסבלה מכאבי בטן והקאות וקיבלה נורופן ואדוויל מהוריה במטרה להקל על מצבה ובסופו של דבר הובהלה לבית חולים עם אי ספיקת כליות ובמזל ניצלה בזכות טיפול מהיר של הרופאים. עדיף שתתייעצי עם רופא שיבדוק אותך וימליץ איזו תרופה הכי בטוחה. רק בריאות!
יפית
בוודאי לא משהו נשי. קחי אדוויל או נורופן או אדקס 200 מ"ג אם לא יעבור חממי את המקום. אם עדיין כואב לכי למיון.
לבדוק מהר אצל הרופא מכיוון ששם מצוי התוספתן (אפנדציד) ואסור לחכות עם זה, אם הכאבים עזים זה עלול לגרום לזיהום מאוד מאוד מסוכן.
ללכת מהר לבית חולים ע כ ש י ו!
ללכת מהר לבית חולים ע כ ש י ו!
באותו הנושא: