28 תשובות
וועליה כמה סוטה??
תגיד לו בטעות סליחה או משהוו
אין מה לעשות
מה שלחת?
דאיימ בעיה קשה
נקווה שלמנהל יש חוש הומור
אוי ואבוי לי
אתה מבושל
בהצלחה בהמשך יאח
אוי ואבוי מה שלחת
הפחד הכי גדול שלי
תבקש סליחה, אין אופציה אחרת
שואל השאלה:
סטיקר ריאליסטי דיי הוא גם זז מצד לצד מי שמבין אוף אני אני מת מבושה
אנונימי
אוי
תכתבי לו שהחליק לך הטלפון סליחה ותכתבי שאלה שרצית לשאול או שתמצאי שאלה כזאת לשאול שישבור את המבוכה
שואל השאלה:
דיי מה עושים אין דרך למחוק איכשהו
אנונימי
אני ממש מצטערת וואי זה נורא
חחחחח יהיה בסדר
הייתי קוברת את עצמי חיה,תתפלל שיש לו חוש הומור או שהוא טיפש חרמן
תגיד בטעות אחיך/אחותך דוד אנערף לחץ ושלח
שואל השאלה:
זהו אולי כדאי להתפטר?? עד שמצאתי עבודה
אנונימי
תגיד סליחה בטעות אין עוד מה לעשות
אממ מה שלחת
תגיד שאחותך גנבה לך את הטלפון ושאתה נורא מצטער ותקווה שיש לו חוש הומור
שמע פשוט תגיד סליחה בטעות החליק לי כולנו בני אדם כולנו עושים טעויות לא נורא פאדיחה אבל קורה לך תדע אולי תצחקו על זה
אנימתה ויאי הרגת אותי, ותגידי שזה היה בטעות ושהתבלבלת בצ'אט
אנונימית
שואל השאלה:
אוף בחיים שלי לא התביישתי ככה , טוב בסדר
אנונימי
תכתוב לו סליחה
אוי לי
תעדכן מה קורה