5 תשובות
לי יש דוד ברוסיה, ואפילו אני לא מוכן לנסוע לשם בגלל כל המתיחות והבלאגן
שואל השאלה:
למה מה יש שמה? עדיין עם אוקראינה והרחפנים וזה? או משהו אחר
אנונימית
בגלל הבעיות שעושים לרוסים בכניסה לארץ, יש סיכוי טוב שהרוסים יעשו בעיות לישראלים ברוסיה. לא ספציפית בגלל המלחמה באוקראינה, אלא בגלל שישראל ורוסיה נמצאות בשני צדדים שונים
שואל השאלה:
אתה חושב שיכולים לעשות לי בעיות בכניסה לארץ? אם אני אזרחית ונולדתי פה.. וואי הזייה תודה שאמרת לי
אנונימית
בכניסה לרוסיה, לא בכניסה לארץ