7 תשובות
תתחיל לדבר ל זה איתם ולאט לאט אולי יזרמו
שואל השאלה:
מעכשיו זה נראה סבבה להתחיל לדבר איתם על זה ? זה מוקדם מידי לא ? אבל אני גם מפחד שהם יסגרו עם חברים אחרים לפני שאני אקבע איתם
אנונימי
שנה הבאה מתי
תחילת שנה אמצע שנה? מתי?
אנונימי
שואל השאלה:
בקיץ לפני שכולם מתגייסים
אנונימי
אהה
אז כן מוקדם מידי
אבל אפשר כזה לזרוק וואי חייבים לטוס לאנשהו לפני שאנחנו רכוש של צה"ל
אנונימי
שואל השאלה:
אש תודה
אנונימי
וואי אני בדיוק כמוך תקשיב תציע להם את הרעיון כבר מעכשיו אני חושבת ותנסו לתכנן ביחד.. מקווה בשבילך שיזרמו כי שלי גם לא ממש זורמים חחח