7 תשובות
תתחיל לדבר ל זה איתם ולאט לאט אולי יזרמו
שואל השאלה:
מעכשיו זה נראה סבבה להתחיל לדבר איתם על זה ? זה מוקדם מידי לא ? אבל אני גם מפחד שהם יסגרו עם חברים אחרים לפני שאני אקבע איתם
מעכשיו זה נראה סבבה להתחיל לדבר איתם על זה ? זה מוקדם מידי לא ? אבל אני גם מפחד שהם יסגרו עם חברים אחרים לפני שאני אקבע איתם
אנונימי
שנה הבאה מתי
תחילת שנה אמצע שנה? מתי?
תחילת שנה אמצע שנה? מתי?
אנונימי
שואל השאלה:
בקיץ לפני שכולם מתגייסים
בקיץ לפני שכולם מתגייסים
אנונימי
אהה
אז כן מוקדם מידי
אבל אפשר כזה לזרוק וואי חייבים לטוס לאנשהו לפני שאנחנו רכוש של צה"ל
אז כן מוקדם מידי
אבל אפשר כזה לזרוק וואי חייבים לטוס לאנשהו לפני שאנחנו רכוש של צה"ל
אנונימי
שואל השאלה:
אש תודה
אש תודה
אנונימי
וואי אני בדיוק כמוך תקשיב תציע להם את הרעיון כבר מעכשיו אני חושבת ותנסו לתכנן ביחד.. מקווה בשבילך שיזרמו כי שלי גם לא ממש זורמים חחח
באותו הנושא: