8 תשובות
יש במתגייסים לומדות עם שאלות לדוגמא
אנונימי
יש תרגול במתגייסים שווה להסתכל
בוחנים יכולות בין אישיות בעיקר.. ואת זה אי אפשר ללמוד באתר
להסביר לך איך זה עובד פחות או יוצר?
להסביר לך איך זה עובד פחות או יוצר?
יש תרגול ליום המאה
ממש עוזר ללמוד לפני
ממש עוזר ללמוד לפני
אם אתה מדבר על החלק הטכני של מבחני המחשב, יש לומדת יום המא"ה באתר מתגייסים שעוברת על כל התרגילים והשאלות, ממליצה לתרגל דרכה.
אם אתה מדבר על החלק של הזום, זה לא ממש שאלות ואין דרך לתרגל את זה, אבל אני אוכל לענות על כל שאלה שתהיה לך בפרטי.
אם אתה מדבר על החלק של הזום, זה לא ממש שאלות ואין דרך לתרגל את זה, אבל אני אוכל לענות על כל שאלה שתהיה לך בפרטי.
שואל השאלה:
מה הסגנון של השאלות שיהיו בזום? איך לענות עליהן? והחלק הטכני זה לא הדפר?
מה הסגנון של השאלות שיהיו בזום? איך לענות עליהן? והחלק הטכני זה לא הדפר?
אנונימי
אוליי תבדקי באתר במקום לשאול מה סוג השאלות שוב?
יש גם חלק בזום של יכולות בינאישיות אבל זה לא בהכנה באתר
יש גם חלק בזום של יכולות בינאישיות אבל זה לא בהכנה באתר
אנונימי
זה יום מיון שלם והשאלות משתנות.. החלק הראשון זה מבחנים במלא נושאים
הבנה טכנית, טבלאות, זיהוי שגיאוצ, תרשימים, קריאת מפה וכו
זה קאדר רציני ואתה מצולם כל הזמן, אני לא ידעתי את זה ולא הבנתי חצי ממה שהלך שם אז לחצתי כל הזמן אנטר ועשיתי סיבוב על הכיסא אז קיבלצי ציון נמוך בקשב ממושך
ואז יש דינמיקות בזום, בוחנים איך אתה מתנהל בקבוצה והדרכה
הבנה טכנית, טבלאות, זיהוי שגיאוצ, תרשימים, קריאת מפה וכו
זה קאדר רציני ואתה מצולם כל הזמן, אני לא ידעתי את זה ולא הבנתי חצי ממה שהלך שם אז לחצתי כל הזמן אנטר ועשיתי סיבוב על הכיסא אז קיבלצי ציון נמוך בקשב ממושך
ואז יש דינמיקות בזום, בוחנים איך אתה מתנהל בקבוצה והדרכה
באותו הנושא: