התחברות
הרשמה
לגטימי לשנוא שמרנים?
22 ביולי 2025, 14:59
שמרנות
4 תשובות
כן
אני פנתרה
כן לגיטמי
א
אבוקדו עם שיער אפור
כן
ה
הטרול הנדיב
בטח
פרשתי1
באותו הנושא:
לגטימי שאני שונא שמרנים?
לגטימי שהייתי בשירותים ואמא שלי דפקה על הדלת ואמרה לי אם הכל בסדר ואני כזה כן והיא"את הזמן האחרון הרבה בשירותים" לגטימי?
לגטימי שאני שונא שמרנים?
אני מפחד לצאת לטיול שנתי כי אולי לא יהיה לי ליד מי לשבת באוטובוס לגטימי?
למה לשנוא את רון נשר? הוא בנאדם טוב
לגטימי שאמא תצעק ותקלל את הבת שלה בגלל שהיא שטפה לפני שהיא ניקתה את הכסאות?
זה לגטימי ואני סתם מגזימה? או שזה לא לגטימי ?תיאור
זה לגטימי שאני בדיאטה ממש שמרנית כבר שלוש שבועות ולא הורדתי אפילו קילו?
לגטימי שיש לי חבר ויש לי עדיין קראש על בנים אחרים?
אני נוהג לכתוב לעצמי שירי אהבה זה לגטימי?
אני לא אוהבת להצטלם כל הגוף זה לגטימי..?