5 תשובות
בדרכ סרטים שמבוססים על משחק מחשב זה לא משהו (לא מדברת על ארקיין כמובן) אז לא נראה לי
מקווה מאוד שכן
זה אחד המשחקים הכי אהובים עליי והמחשבה שזה יהיה סרט כל כך אהוב שיביא עוד אנשים לקהילה מרגשת אותי
המציאות כנראה שלא
תעשיית הקולנוע די קורסת ואפשר לראות שבשנים האחרונות באמת אנשים פחות ופחות הולכים לקולנוע
והאיכות של הסרטים די יורדת
במיוחד אצל חברת ענק מסוימת שיש כל כך הרבה בדיחות על כך שהמייסד המפורסם שלה רוצה לקום מהקבר רק כדי לחנוק את המנכל הנוכחי
(למזלנו היא לא אחראית על יצירת הסרט הזה)
זה אחד המשחקים הכי אהובים עליי והמחשבה שזה יהיה סרט כל כך אהוב שיביא עוד אנשים לקהילה מרגשת אותי
המציאות כנראה שלא
תעשיית הקולנוע די קורסת ואפשר לראות שבשנים האחרונות באמת אנשים פחות ופחות הולכים לקולנוע
והאיכות של הסרטים די יורדת
במיוחד אצל חברת ענק מסוימת שיש כל כך הרבה בדיחות על כך שהמייסד המפורסם שלה רוצה לקום מהקבר רק כדי לחנוק את המנכל הנוכחי
(למזלנו היא לא אחראית על יצירת הסרט הזה)
שואל השאלה:
תעשיית הקולנוע לא קורסת זה עדיין שוק מאוד רווחי עם מלא סרטים מצוינים,מקווה שיהיה סרט טוב
תעשיית הקולנוע לא קורסת זה עדיין שוק מאוד רווחי עם מלא סרטים מצוינים,מקווה שיהיה סרט טוב
אנונימי
סרטים על משחקים בדרך כלל לא הולכים טוב,אבל לאחרונה היו כמה יוצאי דופן,כמו הסדרה של tlou או ארקיין והסרטים של מריו וסוניק שדי הצליחו,נקווה לטוב
בנתיים היה שנה די חזקה לסרטים
בנתיים היה שנה די חזקה לסרטים
שואל השאלה:
לא יודע על מה אתה מבלבל את המוח הטרול הנדיב אבל מה אני אגיד לך
ומסכים איתך אופוריה מקווה לטוב גם!
לא יודע על מה אתה מבלבל את המוח הטרול הנדיב אבל מה אני אגיד לך
ומסכים איתך אופוריה מקווה לטוב גם!
אנונימי