3 תשובות
תשתה הרבה במהלך היום
לשתות תוך כדי ריצה זה לא טוב מכביד מאוד על הבטן
עדיף לשתות כשאתה מסיים את הריצה
אם כל כך חשוב לך תדע מה המסלול שלך ותשאיר בקבוק מים ככה כשתעבור בנקודה שוב תשתה שלוק ןתמשיך
לשתות תוך כדי ריצה זה לא טוב מכביד מאוד על הבטן
עדיף לשתות כשאתה מסיים את הריצה
אם כל כך חשוב לך תדע מה המסלול שלך ותשאיר בקבוק מים ככה כשתעבור בנקודה שוב תשתה שלוק ןתמשיך
שואל השאלה:
הבנתי מעולה תודה רבה
הבנתי מעולה תודה רבה
אנונימי
אני גם בדילמה הזאת כל פעם מחדש זה תלוי כמה אתה רץ שאני רצה פחות מ5 קמ אז זה לא נורא בלי בקבוק
מעל זה כבר קשה תביא או אם אתה יודע שיש ברזיות בדרך שלך
מעל זה כבר קשה תביא או אם אתה יודע שיש ברזיות בדרך שלך
אנונימית
באותו הנושא: