12 תשובות
שלקה
אנונימית
בעד אישה שלא תיפול לכל זה.
שואל השאלה:
קצת ירד לי מלקה היא מגזימה אבל גם תרצה לא משהו
קצת ירד לי מלקה היא מגזימה אבל גם תרצה לא משהו
אנונימית
הן שתיהן ממש מוזרות באיך שהן מתנהלות בגלל גבר
תרצה שלקה נהייתה בלתי
תרצה הילדה הכי טובה שם עם הערכים הכי יפים - אחלה שלקה והכל אבל היא פצצת קנאה שפועלת מתוך מקומות חשוכים.. אבל אם תרצה תעוף ארצה ששלקה תנצח כי עדיפה מהשאר.
בלי קשר לאיסקוב אני אוהבת מאוד את שלקה גם לפני האח הגדול היא מצחיקה אותי בטירוף
שואל השאלה:
^מסכימה הכרתי אותה עוד הרבה לפני האח ובאסה שמוצאים אותה ככה אובסס
^מסכימה הכרתי אותה עוד הרבה לפני האח ובאסה שמוצאים אותה ככה אובסס
אנונימית
היא מוציאה את עצמה ככה.
אני בעד פסיכולוגים
^^^בדיוק.
באותו הנושא: