13 תשובות
שואל השאלה:
אחלה הצעה. אבל אנחנו ידידים טובים. לא מעוניינים ביותר מזה.
אנונימי
חלף עם הרוח
אנונימי
את מזכירה לי שהלכתי לסרט של הפלאש אחריי יום שהוא יצא והאולם היה ריק

זה פסיכי
שמע זה לא משהו שקל להשיג תחפש פשוט סרטים טובים אבל לא כל כך פופולרים
בתור אחד שעובד בקולנוע רוב האולמות ריקים בשעות הצהריים והבוקר גם על סרטים פופולאריים כמו סופרמן,בערב הקרנות של לשחרר את שולי סאן וגם דרדסים לרוב מלאות
ויש הרבה עומס במזנון בשעות הערב
אנונימי
זה סרט שנראלי עדיין דיי חדש אבל שהלכתי האולם היה ממש ריק לגמרי וזה אמור להיות אימה אבל לפי דעתי זה היה יותר אקשן אבל בקיצור אחלה סרט megan 2
יש בחלק מהבתי קולנוע כזה שיש נוסטלגי כל יום מסויים בשבוע אני חושבת בהוט סינמה בפ"ת ראיתי
נגיד לפני איזה חודש הם שידרו שכחו אותי בבית
אנונימית
שואל השאלה:
אני מצליח למצוא רק סרטים ספציפיים תחת הקטגוריה של נוסטלגיה.
יש מצב שאת מצליחה למצוא איפה אני רואה מה הולך להיות בשבועות הקרובים נגיד או קטגוריה של זה? לא הצלחתי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי שעובד בקולנוע, עד איזה שעה ריק לגמרי בדרך כלל בסקטים פופולריים? ובכאלו פחות פופולריים?
אנונימי
וואו לכו ללשחרר את שולי סאן זה אחד המצחיקים
רק תיהיה בטוח שפנוי לא יהיה
אנונימית
^^לרוב משעה חמש מתחיל עומס על האולמות כי אנשים מסיימים לעבוד ובאים לבילוי בערב
תכלס גם אפשר לבדוק באתר של הקולנוע את מצב הכרטיסים בהקרנות השונות ומזה להסיק מסקנות
אנונימי
לא יודע אם עדיין מקרינים את הפיינל דסטיניישן החדש אבל קודם כל סרט מטורף ושהייתי שם לא היה אף אחד
משימה בלתי אפשרית