11 תשובות
הייתי שם לפני מלא זמן
והיה ריק
ולא משהו
והיה ריק
ולא משהו
נחמד. לא משהו מיוחד
הייתי לפני הרבה זמן ולפעמים זה נחמד כדי לצאת מהשגרה, אז אני לא יודעת מה הולך שם עכשיומבחינת אנשים
הייתי לפני הרבה זמן ולפעמים זה נחמד כדי לצאת מהשגרה, אז אני לא יודעת מה הולך שם עכשיומבחינת אנשים
שואל השאלה:
היו שם אנשים לפחות?
היו שם אנשים לפחות?
אנונימי
אני מניחה שזה תלוי לאיזה סוג מוזיקה את בוחרת ללכת. לפעמים יש ולפעמים אין כל כך
שואל השאלה:
מוזיקה של לינקין פארק לדוגמא את חושבת שיהיה אנשים?
מוזיקה של לינקין פארק לדוגמא את חושבת שיהיה אנשים?
אנונימי
מי אלה ? לא יהיו חחחח
שואל השאלה:
דיי הם ממש טובים
דיי הם ממש טובים
אנונימי
תראי בגדול חמוד שם
הייתי פעמיים במיינסטרים
הבנים שם דיי סוטים אז לא ללכת לבד
ותשמרי על עצמך
אבל בגדול המקום ממש חמוד והמוזיקה טובה
וגם בונוס שהשתייה חופשית בחינם שזה גורם לכרטיס להיות שווה
וממליצה לך לשים את התיקים בשמירת חפצים
זה עולה כסף אבל שווה את זה
תהניי (:
הייתי פעמיים במיינסטרים
הבנים שם דיי סוטים אז לא ללכת לבד
ותשמרי על עצמך
אבל בגדול המקום ממש חמוד והמוזיקה טובה
וגם בונוס שהשתייה חופשית בחינם שזה גורם לכרטיס להיות שווה
וממליצה לך לשים את התיקים בשמירת חפצים
זה עולה כסף אבל שווה את זה
תהניי (:
כן מה איתו ?
יש סיכוי שיהיו. אני הלכתי יחסית מזמן למסיבת רוק והיו לא מעט.
תלוי מתי, לא בכל מועד השתייה חופשית ^^
אנונימית
באותו הנושא: