7 תשובות
תגיד לה שאתה לא מעוניין לדבר איתה ותזכיר לה שניתקתם קשר ותחסום אותה
לחסום עדיף לפי דעתי
שואל השאלה:
לתת לה הסבר קצר ולחסום?
אנונימי
כל עוד אתם לא הולכים לחזור ועדיף שלא פשוט תחסום
שואל השאלה:
הקטע הוא שהיינו מדברים יומיים בסך הכל ואני החלטתי לנתק קשר ועכשיו כבר כמה ימים היא שולחת הודעות
אנונימי
שואל השאלה:
מה לעשות? פשוט לחסום? או הודעה קצרצה
אנונימי