9 תשובות
שילך לעזאזל.. אולי הייתי מקנאה טיפה אבל המשכנו הלאה וכל אחד בדרך שלו
שואל השאלה:
^^^ביקשתי דעה לא מה שאני מרגישה
אנונימית
אני לא מסתכל לאקסיות בסטורי? זה דבר עלוב לעשות, נפרדתם תמשיכו הלאה למה צריך להיתקע עליהם
דעתי שאת צריכה להוריד לו עוקב אתם אקסים זה מוזר
שואל השאלה:
סיימנו בטוב
אנונימית
זה לא משנה
אז מה אם סיימתם בטוב, למה את עדיין צריכה להיות בחיים שלו? יופי לכם שסיימתם בטוב, זה לא אומר שאת צריכה לצפות לו בסטורים ובפוסטים, את כבר לא חלק מהחיים שלו זהו נגמר
מה אכפת לי?
כנראה שלא סיימתם כל כך בהדדיות אם את שולחת הודעה עליו בסטיפס