3 תשובות
אני לקחתי לוסטרל והוא עזר לי ממש מהר יותר מהר ממה שהוא אמור.
מה שכן זה עשה לי תופעת לוואי (יש לי מזל נאחס בדכ הוא עושה הכי פחות) אז עברתי לציפרלקס
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זמן , איזה תופאות לוואי ?
לקחתי אותו איזה שבועיים וכבר היה שיפור אפילו שזה אמור להשפיע תוך הרבה יותר זמן.
היה לי טשטוש ראיה חלש אבל בגלל שיש לי הסטוריה של מחלת עיניים לא רציתי לקחת את הסיכון והפסקתי.
עכישו אני כבר תקופה די ארוכה עם הציפרלקס אני מרגישה שהוא עוזר לי קצת פחות כאילו יש קצת שיפור אבל לא משהו משנה חיים, אבל לכל אחד זה אחרת.
אנונימית