3 תשובות
תלוי ברמת העניין שלי בו, אם מעוניינת אז זורמת עם זה, אם לא, אומרת בעדינות שאני לא בעניין.
אם הוא בא באנרגיה טובה אז זה אפילו מחמיא, אבל אם זה מרגיש שהוא דוחף מדי אני פשוט מנסה לצאת מזה בעדינות.
דבר ראשון הייתי אומרת לו שכל הכבוד שהוא פונה לבנות ברחוב כי זה כבר כמעט ולא קורה
דבר שני אם הוא היה הטעם שלי הייתי מתחילה איתו שיחה בקטנה ונותנת מספר
אם הוא לא הטעם שלי הייתי אומרת שיש לי חבר כדי לא לפגוע
דבר שני אם הוא היה הטעם שלי הייתי מתחילה איתו שיחה בקטנה ונותנת מספר
אם הוא לא הטעם שלי הייתי אומרת שיש לי חבר כדי לא לפגוע
באותו הנושא: