10 תשובות
פיק מי פיינל בוס
כן!
יש לי שרת דיס מאוד פעיל של יותר מ100 אנשים מסטיפס :)
שואל השאלה:
^^^ אשמח אם תשלח לי בכל זאת
^^ אני רק מחפשת אנשים לשחק איתם שלא יהיו מטרידים או מגעילים
אנחנו מגניבולים ונחמדים
שואל השאלה:
תשלח ליי
אנחנו גזענים
אני מכיר אחד אבל אם להגיד את האמת אני לא מדבר שם כל כך אז אני לא יודע עד כמה האנשים רגילים
שואל השאלה:
האמת הכואבת :(
שום בן אדם בדיסקורד לא נחמד
וואלה לא משחק את הדברים האלה אבל יש כמה שאפשר למצוא אפילו חיפוש מגוגל
שרתים ישראלים