9 תשובות
כשהייתי כן
פעם היא קיבלה על זה דו"ח כשהייתי איתה חחח
פעם היא קיבלה על זה דו"ח כשהייתי איתה חחח
כשעשיתי שיעורים הוא חצי שיעור היה בטלפון
לא אבל כן לפעמים עשה שיחות באוזניה(רק אחת)
כן
כן אבל אסור
כן, זה ממש לא בסדר
היו ימים
בטח
גם שיחק בטלפןן בכיף שלו
גם שיחק בטלפןן בכיף שלו
כן
באותו הנושא: