13 תשובות
וולקאם בק
גם אני
אבל אני מתנתקת כל שניה ושמשעמם לי ממש אני נכנסת
אנונימית
congratulations
לא
זה רע מאוד
תברחי כל עוד את יכולה
בהצלחה לך כאן עם הביטוח לאומי שיש פה
אממ בהצלחה
שואל השאלה:
חחח וואה מלא אומרים לי לצאת מפה דאמ כנראה עשיתי טעות
כן
עשית את טעות חייך
הנאמנים חטפו משהו ועכשיו הם מחמירים יותר
תראי אותי למשל
שואל השאלה:
^חחח אניבוכהה
אני בן אדם חמוד
(לרוב)
וכל זה לא מגיע לי)":
שואל השאלה:
וואי חבל שהמקסימום פרחים פה זה 5 אני רוצה להביא לעוד אנשים כאן