17 תשובות
כל מה שאדם מקרין החוצה זה מה הוא חושב על עצמו, והם כבר בדרגה של פסיכופתיות ושנאה עצמית יתרה, וזה מוקרן כלפי חוץ
וואי היום קיבלתי את הצו גיוס שלי זה הלחיץ אותי חשבתי כבר להצטרף אליהם
סתם סתם וואלה צריך להעיף אותם מפה גם לא צריכים אנשים עם אייקיו נמוך כמו שלהם בצבא שלנו
סתם סתם וואלה צריך להעיף אותם מפה גם לא צריכים אנשים עם אייקיו נמוך כמו שלהם בצבא שלנו
מה האינטרס שלך להביא נרטיב פוליטי כזה לסטיפס ב2 בלילה? זה לא תורם לאף אחד (וכן אני מתנגד לדבילים שדיברת עליהם מן הסתם)
איכס
שואל השאלה:
לא אני כאילו בהלם רציתי לשמוע מה אחרים חושבים על זה בייחוד כשיש את הילדה בשכבה שלנו שאח שלה חטוף
לא אני כאילו בהלם רציתי לשמוע מה אחרים חושבים על זה בייחוד כשיש את הילדה בשכבה שלנו שאח שלה חטוף
יכול להבין אותם מה שקורה בעזה זה לא מוסרי בשום צורה, אני מודע לזה שהם אויבים שלנו אבל יש לנו הרבה יותר כוח עליהם ולהרוג אותם ככה זה לרדת לרמה שלהם
בכללי מלחמות זה דבר מטומטם והצבא זו מערכת נוראית
בכללי מלחמות זה דבר מטומטם והצבא זו מערכת נוראית
אנונימי
גם אני הייתי בנובה אחי.
אנונימי
כן
אנונימי
כי אני מודע לזה שלא כולם שם תחת חמאס
וכמו שלא הייתי רוצה שיהרגו אותי אני לא רוצה שאף אחד ימות
אני אישית לא רואה מה טוב ב"למות למען המדינה" או למען היהדות או למען כל דת או כל דבר.
מי שרוצה להשמיד אותנו מבחינתי יכול למות אבל זה לא כולם הרוב רוצים פשוט לחיות את החיים שלהם
וכמו שלא הייתי רוצה שיהרגו אותי אני לא רוצה שאף אחד ימות
אני אישית לא רואה מה טוב ב"למות למען המדינה" או למען היהדות או למען כל דת או כל דבר.
מי שרוצה להשמיד אותנו מבחינתי יכול למות אבל זה לא כולם הרוב רוצים פשוט לחיות את החיים שלהם
אנונימי
מי זה אחיך? אני מכיר כל מיני שבאו למתחמים של הנובה וזה אחרי הייתי הולך לשם
אנונימי
לא
חבר בא עם ג'יפ חתכנו דרך השטח
חבר בא עם ג'יפ חתכנו דרך השטח
אנונימי
שואל השאלה:
אני אגיד מה , אחרי השביעי לעשירי שכ"כ הרבה נרצחו באופן אכזרי ע"י גם חמאסניקים וגם אזרחים וגם כל החטופים וגם המשפחות בעוטף
כשזה בא על חשבון דם של אחים שלי לא אכפת לי משום ערבי מוסרי לא מוסרי גם אם כולם מתים לא אכפת לי, החטופים עדיין בעזה, והאזרחים התמימים מחביאים אותם בבתים שלהם. וזה מה שאני חושבת שכולם צריכים לחשוב לא על האויב אלא על אחים שלנו שעדיין בשבי! משפחת ביבס.. להנציח ולזכור, לא לרחם על אף אחד והם אויב אין מה לעשות זה מלחמה ויוצא שהם מתים וזה בכלל לא משתווה למה שהם עשו!
אני אגיד מה , אחרי השביעי לעשירי שכ"כ הרבה נרצחו באופן אכזרי ע"י גם חמאסניקים וגם אזרחים וגם כל החטופים וגם המשפחות בעוטף
כשזה בא על חשבון דם של אחים שלי לא אכפת לי משום ערבי מוסרי לא מוסרי גם אם כולם מתים לא אכפת לי, החטופים עדיין בעזה, והאזרחים התמימים מחביאים אותם בבתים שלהם. וזה מה שאני חושבת שכולם צריכים לחשוב לא על האויב אלא על אחים שלנו שעדיין בשבי! משפחת ביבס.. להנציח ולזכור, לא לרחם על אף אחד והם אויב אין מה לעשות זה מלחמה ויוצא שהם מתים וזה בכלל לא משתווה למה שהם עשו!
אתם לא שפויים, הם הנורמלים. יש רצח עם בעזה רעב קשה אתם חולי נפש שאתם מעודדים את זה ואז בוכים ששונאים אתכם בעולם
אנונימי
^ את מוזרה עם בעייה קשה בשכל
לא שמעתי אף אחד שרוצחים אותו אונסים אותו והוא מרחם על הילדים של האויבים שלו, זה חייב להיות עיוות חולני שמצריך אשפוז כפוי - לטובתכם שלא תפגעו בעצמכם ( מרוב רחמים לאעלק חפים מפשע בעזה)
אתם אנלפבתים מנותקי הסטוריה ומציאות
לא שמעתי אף אחד שרוצחים אותו אונסים אותו והוא מרחם על הילדים של האויבים שלו, זה חייב להיות עיוות חולני שמצריך אשפוז כפוי - לטובתכם שלא תפגעו בעצמכם ( מרוב רחמים לאעלק חפים מפשע בעזה)
אתם אנלפבתים מנותקי הסטוריה ומציאות
^^ אתה חושב שיפסיקו לשנוא אותך... איזה מסכן אתה עדיין לא מודע לבעיה שנקראת '' אנטישמיות'' אתה יהודי גלותי אומלל שחושב שילקק לאנטישמים ובסוף ישאירו אותו מחוץ לתאי גזים. פשוט רחמים עליך
שואל השאלה:
פשוט ניתוק מטורף אנונימי ואתה צריך להתבייש במה שיוצא לך מהפה
במקום לרחם על הפלסטינים המגעילים ובכלל לא תמימים אתה יכול לרחם על משפחת ביבס, החיילים שנפלו, משפחות בעוטף שנרצחו, חללי נובה.
יש הבדל בין מה שאנחנו עושים ולמה שהם, הם תחת חמאס וחמאס משתמש בהם כמגן אנושים, אנחנו עושים את המקסימום בשביל לא לעשות סתם הרג, אבל יוצא -לא בגללנו!!!
במקרה שלנו הם נכנסו פרצו את הגדר על מנת לרצוח- אנסו , הרפו ראשים, *רצחו תינוק***!!!!! חטפו, במקום לרחם על האויב שאגב ממש לא מסכן יש לך אלפי אזרחים וחללים לרחם עליהם.
אגב אני בטוחה 1000%% אם זה היה בן משפחה שלך חטוף בעזה לא היית מדבר ככה חוצפן. אני רוצה להגיד שזה אפילו לא קשור שמאל ימין - כולם צריכים להיות ביחד להנציח, ולהשיב את החטופים. לא לרחם על האויב!!!
זה נשמע לך הגיוני שחטוף חוזר מעזה אחרי עינויים ושהחביאה אותו משפחה פלסטינית ורואה שכל המדינה מרחמת עליהם?
יש לי חברה שאח שלה חטוף בעזה, אני רוצה להגיד לך שאין משפחה כזאת מקסימה, בחיים שלי לא פגשתי ההורים מדהימים תמיד קינאתי איך הם ככה משפחה טובה ומגובשת ביחד, עכשיו אם תראה אותם אתה תהיה בשוק, המשפחה מתפרקת והחברה שלי לא מצליחה נפשית וכל היום מעשנת וויד רק ילדה בת 17 אז תתבייש
פשוט ניתוק מטורף אנונימי ואתה צריך להתבייש במה שיוצא לך מהפה
במקום לרחם על הפלסטינים המגעילים ובכלל לא תמימים אתה יכול לרחם על משפחת ביבס, החיילים שנפלו, משפחות בעוטף שנרצחו, חללי נובה.
יש הבדל בין מה שאנחנו עושים ולמה שהם, הם תחת חמאס וחמאס משתמש בהם כמגן אנושים, אנחנו עושים את המקסימום בשביל לא לעשות סתם הרג, אבל יוצא -לא בגללנו!!!
במקרה שלנו הם נכנסו פרצו את הגדר על מנת לרצוח- אנסו , הרפו ראשים, *רצחו תינוק***!!!!! חטפו, במקום לרחם על האויב שאגב ממש לא מסכן יש לך אלפי אזרחים וחללים לרחם עליהם.
אגב אני בטוחה 1000%% אם זה היה בן משפחה שלך חטוף בעזה לא היית מדבר ככה חוצפן. אני רוצה להגיד שזה אפילו לא קשור שמאל ימין - כולם צריכים להיות ביחד להנציח, ולהשיב את החטופים. לא לרחם על האויב!!!
זה נשמע לך הגיוני שחטוף חוזר מעזה אחרי עינויים ושהחביאה אותו משפחה פלסטינית ורואה שכל המדינה מרחמת עליהם?
יש לי חברה שאח שלה חטוף בעזה, אני רוצה להגיד לך שאין משפחה כזאת מקסימה, בחיים שלי לא פגשתי ההורים מדהימים תמיד קינאתי איך הם ככה משפחה טובה ומגובשת ביחד, עכשיו אם תראה אותם אתה תהיה בשוק, המשפחה מתפרקת והחברה שלי לא מצליחה נפשית וכל היום מעשנת וויד רק ילדה בת 17 אז תתבייש
איכס הייתי בא אליהם נותן לכל אחד מהם בוקס לפרצוף שייפול להם כל השיניים מגעילים טפו עליהם