9 תשובות
אם את רעבה תאכלי
ארבע בצהריים?
וכן תאכלי משהו
אנונימי
עדיף לאכול משהו גן
יש ימים שפחות אוכלים תאכלי לפי הצורך שלך טם את מרגישה רעבה או משהו
הייתי ממליצה לאכול עוד משהו
תאכלי עוד משהו זה לא מספיק
תכיני איזה סנדביץ עם משהו שאת אוהבתת
חייב לאכול ירקות פירות משהו להכניס ויטמינים לגוף
שואל השאלה:
כן בצהריים
בדרך כלל אני לא שואלת דברים כאלה כי זה נשמע סתם בשביל צומי אבל פשוט סתם לא היה לי ממש תיאבון אבל אני לא רוצה שוב להכנס ללופ כזה שאני בקושי אוכלת אז יש מצב שאני אוכל משהו אפילו בכוח
אנונימית