16 תשובות
לך לישון אז
אנונימית
לישון ברור חח
לישון
שואל השאלה:
אני בן 14 וחצי ואני מטר 182 בערך משהו כזה
שואל השאלה:
אז כדאי לי לישון אחי? מה אומר?
אני בוכה אז לך לישון מה אני יגיד לך
שואל השאלה:
אני לא רוצה שזה ידפוק לי את הגדילה או משהו כזה
גם אני צריכה אבל תשאר יאללה מה יקרה
שואל השאלה:
אני בקושי גבהתי כבר אחי בתחילת כיתה ז הייתי 175
שואל השאלה:
182 זה גבוה
כן כן אתה צריך 3 מטר
שואל השאלה:
נו רציני
נו אתה גבוה מדי אם לא תישן אתה לא תתכווץ ולא יקרה כלום
שואל השאלה:
ועכשיו אני עולה לכיתה ט ואני מטר 182 בינתיים
לך לישון זה לא מספיק
שואל השאלה:
מה לא מספיק 182?